登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

专属秘密基地

最初描绘的那个梦想,你现在还记得吗?

 
 
 

日志

 
 

《摆渡人》经典台词  

2017-02-28 23:32:18|  分类: 电影地带 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |
《摆渡人》经典台词 - Seven - 专属秘密基地
1、摆渡人,喺需要方法嘅。

2、医生说,饭吃三分饱,多吃死得早。

3、有种中意,就好似麦田里面曾经降临过嘅风,只有当事人明,而全世界就当冇发生过。

4、摆渡人最高原则,一旦接受委托,死人都唔会甩拖。
       摆渡人最高原则,感同身受。

5、出嚟行就讲个义字,边个唔服就劈到佢服。

6、你不摆渡她,我就超度你。

7、时间一直走,没有尽头,只有路口。

8、人与人之间,讲嘅喺缘分。

9、有人话,缘为冰,缘分同冰一样,抓住佢,你就会明架啦。
      查实原话喺咁嘅:缘为冰,我把它抱在怀里,冰化了,才发现,缘分也没了。

10、爱得深,一啲都冇错,真正属于你嘅爱情,唔应该喺伤人嘅冰块,应该喺一杯令人温暖嘅热茶。

11、人生呢,就是不断地送死,不断重生的游戏。你得不到,是因为不属于你;放不下,因为你不甘心;失去所爱虽然伤心,但失去不爱你的人,又有什么可惜,你还可以爱上别人的。

12、艺术喺无偿嘅慈悲。

13、十年太长,咩嘢都可能会变,一辈就太短,一件事都有可能做唔完,回忆永远喺你后面,你唔可以忘记,只能够拥抱。

14、所谓魔鬼嘅天梯根本就喺条自毁嘅路,每一个人走到呢一步都有佢自己嘅理由。有啲喺因为执著,有啲因为妒忌,有啲喺因为绝望。

15、我依然怀念过去,但喺我唔再留恋,因为我知道有一日我哋都会係路嘅尽头再见。

16、世事如书,众生都有佢自己所爱嘅一句,我喺一个摆渡人,我希望所有人都会上岸,阳光万里,去到边都会鲜花开放。
  评论这张
 
阅读(305)| 评论(0)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018