登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

专属秘密基地

最初描绘的那个梦想,你现在还记得吗?

 
 
 

日志

 
 

《致命复活》经典台词  

2017-02-04 23:28:26|  分类: 电视剧 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |
《致命复活》经典台词 - Seven - 专属秘密基地
1、每个人都有弱点噶,睇你点利用佢嘅嗟。

2、人嘅一生充满高低起伏,呢一秒係高山,下一秒可以係谷底,要由谷底挣扎起翻身,一定要经历无数次嘅屈辱、挫败、背叛同出卖,只有内心嘅力量强大,先至可以承受得起一次又一次嘅冲击、同绝望,将折磨、痛苦当成磨炼,就好似毒蛇蜕皮一样,蜕变过后就可以重生,复活成功,成为人生嘅大赢家。

3、呢个世界呢真喺有好多衰人,你一生人总会遇到几个,如果你识得及时斩篮嘅话,已经算好彩嘎啦。

4、哥前哥后三分险吖。

5、出手先嘅,唔等于开心到最后嘅。

6、唔辛苦又点得世间财嗄。

7、每个人都自私,每个人都为咗自己达到目的嘅。

8、其实做人经常都会做错事,或者会有好多嘅遗憾,但每一日都喺咁过,太阳依然都喺由东面升起,但喺有好多人,佢哋就唔识得面对佢哋自己嘅创伤,好似Max咁,佢会选择放弃、逃避;我大佬,佢就选择去隐瞒呢个事实;CK,就会尽量用方法去掩饰佢犯嘅错;阿仁就更加唔肯承认佢自己嘅错,想尽办法去改变呢个事实;而我同你就尽量去克制、去控制自己,到到控制唔到嘅时候,我哋就会爆发。
  评论这张
 
阅读(266)| 评论(0)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018