登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

专属秘密基地

最初描绘的那个梦想,你现在还记得吗?

 
 
 

日志

 
 

蒙面超人帝骑简介  

2012-11-20 22:19:48|  分类: 特摄 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |
蒙面超人帝骑简介 - Seven - 专属秘密基地

世界破坏者---帝骑,巡回9个世界嘅过程,係佢眼中有无见到乜嘢呢?

 

 

主要人·物介绍:

门矢· (井上·正大饰)

蒙面超人帝骑简介 - Seven - 专属秘密基地
          蒙面超人帝骑的变身者。喜欢摄影,经常挂着相机在胸前。相机(型号为Super Headz生产的Blackbird Fly 双眼反射式相机),但冲晒后的照片总是和原来的相差甚远,自己则以“世界不想被我拍到”作为解释。夏海偶然相遇的用腰带变身成蒙面超人帝骑的男人就这样住进了光写真馆。为了找到真正属于自己的世界而进行其他世界的旅行。
蒙面超人帝骑简介 - Seven - 专属秘密基地

有着伪恶的大条性格,口头禅为「大概我都明啦」。事实上他失去了几乎所有的记忆,但本人并不怎么在乎。每当与历代蒙面超人或该世界的超级战队并肩作战前都会跟敌方说:“我喺个路过嘅蒙面超人,同我好好记住!” 

 

 

 ·夏海(森宽·和饰)

蒙面超人帝骑简介 - Seven - 专属秘密基地
       “光写真馆”的独生女。 在世界的尽头站立着,积极地牵引拯救世界的任务。在梦中看见了骑士们与Decade大战的世界,随后并发现了腰带和卡盒,交给了士。经常以光家独门秘传“点笑穴”令士疯狂地笑。
 
 
月夜白蝙蝠(Kivala)
蒙面超人帝骑简介 - Seven - 专属秘密基地
身份: 月夜蝙蝠三世的妹妹  翼端长 11.5cm
体重: 230 g  飞行速度: 70km/h
在《假面骑士W x 假面骑士Decade Movie大战2010》里跟夏海签订了契约,变身为Kivala。

 

 

海东·大树 (户谷·公人饰)

蒙面超人帝骑简介 - Seven - 专属秘密基地

       蒙面超人猎骑的变身者,和士一样是游历于9个骑士世界之中的青年。似乎很久以前就认识士,并且知道士讨厌海参的事情。只对宝物感兴趣,可以说是一个小偷,而且是一个神出鬼没,浑身充满神秘感的青年。  

 

蒙面超人图鉴:

帝骑(Decade)

蒙面超人帝骑简介 - Seven - 专属秘密基地
超帝骑(Complete Form )
蒙面超人帝骑简介 - Seven - 专属秘密基地
 
 

猎骑(Diend)

蒙面超人帝骑简介 - Seven - 专属秘密基地

Complete Form

蒙面超人帝骑简介 - Seven - 专属秘密基地

 

 

Kivala

蒙面超人帝骑简介 - Seven - 专属秘密基地

 

 

鲨骑(Abyess)

蒙面超人帝骑简介 - Seven - 专属秘密基地

 

 

经典语录:

蒙面超人帝骑简介 - Seven - 专属秘密基地

kuuga的世界:

 士:所谓人类,只会互相斗争,将一切毁灭,我觉得人类就喺咁样。呢个男人之所以要战斗,目的其实喺保护其他唔需要战斗嘅人,就算佢要跌落黑暗里面都好,都喺想果个人露出笑容,佢相信一定可以!既然佢要保护人类嘅笑容,我就要保护呢个人嘅笑容。你知唔知吖,佢嘅笑容真系好灿烂。

蒙面超人帝骑简介 - Seven - 专属秘密基地

 

 

kiva的世界:

士:佢相信呢个规定,佢觉得人类同梵佳亚系可以共存嘅。

梵佳亚:呢样嘢只不过喺发梦姐!

士:就算咁佢都相信,但系你就放弃,你输比自己嘅脆弱,将规定否定咗,不过吖渡就为自己信任嘅人而战斗,咁先喺帝王,咁先有资格做帝王!

蒙面超人帝骑简介 - Seven - 专属秘密基地

 

 

ryuki的世界:

士:你讲得无错,有阵时我哋都会为咗自己而战,就系凭呢双手!不过,我哋呢双手都可以握住对方噶手,就算我哋有时会好软弱,好愚蠢,但系唔会孤独!

蒙面超人帝骑简介 - Seven - 专属秘密基地

 

 

blade的世界:

士:至少呢一个人系你公司做嘢,唔喺为咗钱,都唔喺为咗提高等级,更加唔喺为咗职员之间嘅生存竞争铲除自己出生入死嘅同伴!

不死者:喺咁为咗乜嘢?

士:喺进化,就算喺失败或者成功都好,都会鼓励一齐做嘢嘅同伴,互相帮助,一齐继续进化落去,佢喺为咗咁而工作噶。

蒙面超人帝骑简介 - Seven - 专属秘密基地

 

 

555的世界:

士:操冥使徒或者人类根本无所谓,佢只不过喺想守护对自己嚟讲好重要嘅嘢姐。

操冥使徒:就喺咁渺小嘅嘢?

士:因为渺小,所以先至要去守护!

蒙面超人帝骑简介 - Seven - 专属秘密基地

  

 

agito的世界:

士:喺,人类的确好蠢,有D人为咗追随死咗嘅女人,放弃晒自己所有嘅嘢;有D人为咗保护重要嘅人,于是自己一个人走咗去,啱唔啱?

雄介:亦都有D人为咗朋友挺身而出,喺唔喺吖?

士:就喺因为蠢,如果唔跌过唔会明白噶,就算有时会迷路,行错咗路都好,但依然会继续行,我哋人类根本无必要由你呢种怪物嚟带路吖!

蒙面超人帝骑简介 - Seven - 专属秘密基地

 

 

den-o的世界:

士:佢唔喺区区一个意像人,佢喺...佢喺...一个蠢材。不过估唔到都有温柔的一面,佢照顾佢附身嘅身体都好细心噶。就算喺无实体,佢哋一直都喺生存紧,因为我自己好清楚呢一点,桃塔罗斯。

蒙面超人帝骑简介 - Seven - 专属秘密基地

 

 

kabuto的世界:

士:係呢个世界上,就算比全世界所有人都当喺敌人,都有一个地方係度等紧你,而呢个世界只有一个人,就算比全世界所有人都当喺敌人,都一样会为咗屋企人而一直战斗。呢个男人,係同唔到任何人沟通嘅世界,一边忍受孤独,一边保护大家,佢比任何人都坚强!

蒙面超人帝骑简介 - Seven - 专属秘密基地

 

 

hibiki的世界:

海东:你做到噶,只要有善良嘅心,咁样就唔会比鬼挪走你嘅心,你继承嘅,唔单止喺鬼嘅力量,仲有吖响佢嘅灵魂!

蒙面超人帝骑简介 - Seven - 专属秘密基地

 

 

暗影世界:

士:其实大家都稳紧属于自己嘅世界,果度喺真实嘅,而且充满温暖,为咗果个地方,人就要前进,所以先至有旅程。世界上无人可以去破坏同利用果个旅程!我果然仲喺一个路过嘅蒙面超人!

蒙面超人帝骑简介 - Seven - 专属秘密基地

 

 

海东的世界:

士:你操控人类嚟帮你做嘢,令佢哋无咗自己,但喺人要靠自己嘅意志嚟生存,无论喺乜嘢世界,都唔可以无咗意志!

蒙面超人帝骑简介 - Seven - 专属秘密基地

 

 

真剑者的世界:

士:就算有D为难,你都由得佢做啦,佢嘅战斗方式就喺由佢守住屋企!

 

rx的世界:

士:就算无可能打得赢,都一样要继续战斗落去,呢个男人一直无放弃战斗到依家,就喺为咗挪翻最重要噶嘢。或者一个人喺勉强咗D,但喺因为咁嘅原因,先要互相帮助同埋互相支持,我哋人类世界,叫呢样做同伴。

 

 

Amazon的世界:

士:你哋创造嘅呢个世界真系好差吖,人类怀疑人类,係呢个世界根本就唔会有任何嘅信任,不过呢个人就唔同。係呢个咁差嘅世界,佢无放弃去相信人,所以先至会遇到真正可以相信嘅朋友!

 

 

蒙面超人大战的世界:

蒙面超人帝骑简介 - Seven - 专属秘密基地

士:就算全世界所有嘅人都喺我嘅敌人,我都会为咗守护一个人而战斗,咁样先至喺同伴。因为我哋喺同伴,所以我会守护佢!就只喺咁简单。

海东:吖士,我都会为咗宝物而继续战斗,就算呢个世界挪到手都无用啦,因为我哋两个始终都喺同伴吖嘛。

雄介:我曾经觉得好迷茫,将自己嘅世界同同伴嘅生命互相比较,不过咁样做喺错嘅,如果连一个笑容都守护唔到嘅话,全世界嘅人都无可能会开心。

夏海:我哋咁多个都喺係旅程入面学识呢样嘢嘅。

蒙面超人帝骑简介 - Seven - 专属秘密基地

蒙面超人帝骑简介 - Seven - 专属秘密基地
  评论这张
 
阅读(1808)| 评论(0)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018