登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

专属秘密基地

最初描绘的那个梦想,你现在还记得吗?

 
 
 

日志

 
 

溏心金句  

2010-02-05 12:18:20|  分类: 电影地带 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

阿婆跑得快一定有古怪。

丞相肚里可撐船。

行路莫怕山, 行船莫怕灘。

若果佢真係我地一家人既,咁就幾難頂都要頂,幾難忍都要忍!

无油炒菜唔过青,穷人讲野无人听。

人在做天在看。

棒下出孝子。

千金難買回頭望。

貞婦晚年失節,不如老妓從良。

先撩者贱,打死无怨。

要割禾就要先弯低腰。

我的嫲嫲是月亮,初一十五不一樣!

三菜一汤,白饭任装!四菜一汤,快乐又健康。

有耳也是聋,冇耳也是龙。

有錢是人,冇錢便是鬼。

苦字系三个十字架压落个心度。

不賢妻,不孝子,頂鞋趾.無法治。

当你用一只手指指向别人嘅时候,其实有3只手指系指向自己。

知唔知,一个人最伤心嘅时候唔系喊,而系笑中有泪,泪中又带笑。

一紙承諾算得d乜嘢...在心中先係最重要。

有口也是和.冇口也是禾.最緊要係家和萬事興。

人望高處,海闊天空。

笑唔系理所当然嘎,要珍惜每一个笑嘅时候。

猪唔够牛斗,牛唔够猪斗。

快乐就无安乐,有安乐就无快乐。

你又愛佢,佢又愛你…茫茫人海,要搵一個真正愛你既人,乜你地覺得真係咁容易架?你地仲記唔記得你地兩個係點相識架?點樣排除萬難先至結到婚,唔係我親身經歷架,我聽架咋,我個心都好似打翻個五味架咁,甜酸苦辣乜都有,摞去俾個作家,可以寫成一本小說呀!乜你地當時既眼淚係假架?乜你地以前果d山盟海誓都係講下架咋?你地有冇讀過書架,執子之手與子偕老呀,結婚係做人世,係一生一世架,你地當係玩泥沙呀?!

呢個世界都係花橋.人抬人,伱又抬下我.我又抬下伱。

大声解决唔到问题嘅。

6个字,唔楸.唔睬.唔应。

如果為咗心愛的人而付齣,就算付齣幾多都好.妳都係覺得唔夠。

态度就是一切!

曾经有一位老人家同我講過:天下无不是之母亲。

丑...我哋係唔识写个丑字嘎喇...我净係识写个钱字!

有d嘢喺永远都唔会唔記得噶。

举头三尺有神灵。

你唔系住系荒岛,你仲有屋企人嘅,顾下距地感受。

原来..人总糸就快失去嘅时候..先知自己.最爱糸边个.最悟可以糸失去左边个..最令自己伤心同开心又糸边个。

寒天饮冻水.点滴在心头。

多儿多女多冤家,无儿无女坐莲花。

休息系为佐走更加长嘅路。

甜的也吃,苦的也吃。你再吾讲真话,屎都有得你吃。

无事献殷勤,十成想追人。

哩度唔係法庭,唔需要講證據,我話係就係,我睇人睇咗幾十年,邊個係人,邊個係鬼,我睇得出


大家喺前門捉賊,你地就喺後欄放火!

佢係錯左,仲錯得好緊要添,但我地一家人唻架,佢錯,我地幫佢彌補囉,唔通加一腳伸佢出大海先安樂咩?

未登天子位,先置殺人刀!

耳聽三分假,眼看未為真!

  评论这张
 
阅读(414)| 评论(0)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018